Mitt krypin.


En del av mitt lilla krypin. 

Jag har tänkt på en sak och det är det här med att flytta hemifrån. Ofta kommer jag på mig själv med att sitta inne på Hemnet och titta på lägenheter för fullt. Det lockar mig något otroligt att ha ett helt eget place där jag får ha allt som jag själv vill ha det. Men samtidigt vill jag inte flytta ifrån min familj. Just nu bor jag centralt i Göteborg. Fem spårvagnshållplatser från Centralstationen och stan och nära till allt. Jag bor i ett lugnt område med utsikt över i stort sett hela Göteborg. Jag har ett eget rum som jag tycker om väldigt mycket. Här känner jag mig hemma.

Men tanken är ju att flytta hemifrån i framtiden när jag har studerat klart och skaffat mig ett fast jobb. Helst av allt skulle jag vilja bo i Linnéstaden, Majorna, Vasastaden eller där runtomkring. Det är en dröm. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0