En av de bättre lördagarna.


-Blivit plåtad på Haga Nygata, klädd i morgonrock och solbrillor. Speciellt, kallt och roligt!
-Fixat i ordning mitt älskade lilla krypin.
-Ätit en UNDERBAR middag på restaurang La Sombrita på min favoritgata, Linnégatan.

En av de bättre lördagarna om jag får säga det själv. 

Igår fyllde jag år och om ett år är jag myndig. Jag säger bara: körkort, körkort, KÖRKORT. 
Igår fick jag ett överraskningsfirande på kontoret med underbara människor i täten. Fick finfina presenter och är jätteglad. 

Imorgon kommer alla de i släkten som brukar vara här på min födelsedag, för att fira mig. 

Här på bloggen ekar det för övrigt tomt, men jag känner att jag hellre uppdaterar när jag väl vill göra det, än att slänga upp fem inlägg per dag bara för att. 

Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0