Thailand.

 
En dag som denna har jag varit i Thailand på jobbresa. Tja, på 1:a april och allt.

Nej, men jag har blivit överraskningsfirad idag, två månader efter min födelsedag.
Sandra (se bild i förra inlägget) är ju äntligen i Göteborg och då ville hon fira mig.
Vi tog en förfika på Espresso house innan vi drog oss mot Moon Thai i Vasastaden, som verkligen får en att tro att man är i Thailand på riktigt. Underbar inredning! Och underbar mat. 
Sedan blev det en efterfika på Condeco där vi höll på att sprängas så mätta vi var.

Resten av firandet sker en annan dag. 

Är så nöjd med denna dag. 
Jag kan verkligen prata om allt med Sandra och det känns så fint.
Tack för en fantastiskt fin måndag.

(Bild 1: Falkenberg i helgen. Bild 2: ett collage med två bilder från Moon Thai. Bild 3: ett collage med fyra bilder från Cypern)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0