Fuck cancer med Cecilia Hedström.


Fuck cancer säger vi.

Igår hängde jag hos fina Cecilia i hennes fotostudio, för att intervjua henne till ett kreatörsprojekt som vi arbetar med i estetkursen just nu.
Det blev en eftermiddag med mycket skratt och nya lärdomar. Jag kan ju säga att det inte var sista gången jag träffade denna powerkvinna, med den sprudlande energin som hon delade med sig av. Nej, henne måste jag träffa igen! Jag kan ju säga att jag var så peppad efteråt att jag satte mig bakom ratten i någon timma o körde SÅ BRA. Lyckades även få det omtalade motorstoppet i en rondell mitt under efter-jobbet-trafiken, men klarade det kanon. LIKE A BAWS!

Åter igen till Cecilia. Hon är just nu aktuell med sitt perukprojekt, som ni kunde se en snutt på i Västnytt igår (missade ni det så kan ni se det HÄR).
Imorgon hittar ni ett helt uppslag med henne om projektet i Expressen, så köp den för sjutton! (Jag TVINGAR er).

Ta hand om er!
PUSS. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0