Jag

Jag heter Maria Evelina Hansson och är född år 1996.
Jag är för tillfället en gymnasiestuderande tonåring.
Jag är duktig på att vara produktiv.
Jag tycker inte om när människor skryter.
Jag är jättedålig på att gråta framför folk.
Jag gillar att uppleva och lära mig nya saker.
Jag sjunger ofta i duschen, hellre än bra.
Jag älskar mina nära och kära mest av allt.
Jag önskar att cancer borde få cancer och dö.
Jag är inte speciellt bra på att hålla ett pokerface.
Jag pratar gärna med nya personer.
Jag är beroende av kärlek. Att få kärlek men framförallt ge kärlek, är för mig viktigt.
Jag har på mig kläder som jag trivs i, det vill säga enkla plagg som jeans och en t-shirt.
Jag dricker inte alkohol.
Jag blir arg när jag ser folk som gör illa andra.
Jag är rädd för att plötsligt förlora någon jag står nära.
Jag kan inte förstå mig på sådana som bara tänker på sig själva.
Jag är pinsamt dålig på att låta bli att skratta när någon kittlar mig.
Jag är uppväxt i Göteborg med en familj som jag står väldigt nära.
Jag har alltid kämpat för att nå mina mål och är en person som aldrig ger upp.

Kommentarer
Postat av: lisa

sv: men åh, haha bilderna är hemska !
tack underbara evelina !

2012-11-12 @ 23:02:32
URL: http://pardus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0