Ett enda stort frågetecken.

Magen vrider sig och en tankeverksamhet liksom aldrig förr börjar sätta igång i maxfart.
Det gör ont, inte bara i magen utan i hela kroppen.
Det känns fel, så jävla fel.
Tankarna blir fler och fler, konstigare och konstigare.
Det är någonting som är på tok, det är någonting som förstör min förmåga att kunna prata, lyssna och andas.
Jag kan inte koncentrera mig.
Jag känner mig orolig och stressad vilket resulterar i jobbiga tankar, huvudvärk och sömnproblem.
Jag kan inte begripa vad det är som inte är som det ska.
Svaret jag får fram är att någonting inom snar framtid kommer ske.
Det är inte positivt. Det hela är ett enda stort frågetecken. 

(Jag vill tro och hoppas på att det är febern och min fysiska smärta som spelar det psykiska ett spratt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0