1229 armband.

En pärlförmiddag på kontoret idag resulterade i att det pärlades över 1200 armband.
Rekord!

Dessutom kom det rekordmånga ideella hjältar som ville hjälpa till att pärla.
Så många att ett helt gäng till och med fick sitta på golvet.
Att se detta, det vill säga att upp mot hundra människor, 
alla lika fokuserade på att räkna till arton pärlor, att se till att stavningen sitter där den ska sitta, att med tänderna dra i tråden så att knuten fastnar, spenderar timmar för att hjälpa till, gör mitt hjärta alldeles varmt.

Ung cancer är en organisation som har hjälpt så många människor
och jag är obeskrivligt glad för att jag får vara en del av dem.
Jag är även obeskrivligt glad att så många människor hjälper till med att pärla,
för det är verkligen det bästa sättet att visa sin tacksamhet på.
Det är det som gör att organisationen kan växa och bli större,
så att fler cancerdrabbade och anhöriga kan få den hjälpen de behöver.

TILLSAMMANS GÖR VI SKILLNAD.

Ps. vill du köpa ett armband kan du göra det HÄÄÄÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0