Projektredovisning.

 
"Jag heter Evelina, fyller 17 i februari och skulle beskriva mig själv som hjälpsam, god, produktiv, kreativ och känslosam. Jag bor i Göteborg och går första året på gymnasiet, med estetik, kommunikation och media som inriktning. Min lediga tid spenderar jag hos den ideella organisationen Ung Cancer, där jag får möjlighet att hjälpa människor, vilket är min stora passion här i livet. Jag har en dröm om att åka till Afrika och arbeta som volontär, men eftersom jag varken är myndig eller har de pengarna som behövs för att åka iväg, fick jag idéen att samla ihop pengar på hemmaplan så länge istället. Därför tänkte jag inför 2013 starta upp ett projekt där jag får göra det jag brinner för, att hjälpa människor samtidigt som jag får vara kreativ och vara ledare för en bra och viktig sak. 

Projektpresentationen ser ni i videon. 

Tillsammans räddar vi liv, tillsammans förändrar vi världen, tillsammans gör vi skillnad!"

Vill ni hjälpa till att göra skillnad på ett enkelt sätt?
Dela min video vidare. 

 
 

Kommentarer
Postat av: elin

Herregud vilken klok idè!! Jag är också en sådan människa som verkligen vill hjälpa andra. Jag har framförallt jobbat på sommarkollo för barn främst med problem, kanske som adhd eller andra störningar. Jag har även gjort liknande i fotboll där jag "tagit hand om" barn som inte alltid haft/har det så lätt.
Att se andra människor, t.ex. du, som vill detta.. har ett mål, får mig verkligen att bli så otroligt avensjuk. Jag vill också hjälpa!! Jag vill också vara delaktig!!

Jag går också första året i gymnasiet och har svårt att leva upp till det mesta, jag har ingen stadig ekonomi, men jag försöker att skänka och bidra. Jag har inget jobb, för jag har en skola att sköta osvosvosv. Jag bor ju inte heller i GBG men om jag på något sätt kan hjälpa till, från mitt lilla samhälle i södermanland, vill jag verkligen!!

Svar: Åh, vad glad jag blev av din kommentar!!!!Har också funderat på det där med att ta hand om barn som spelar fotboll, då jag brinner för att hjälpa andra o även har en passion för fotboll, men fick lägga av efter 8 år eftersom mina fötter o knän inte klarade av det.

Angående projektet! Släng in en kommentar här i slutet av januari/februari, så ska jag se om jag har planerat ihop mer om projektet då! För då vet jag hur tex du kan hjälpa till etc.

O kram på dig o fortsätt att vara den fina människa du verkar vara!
Evelina Hansson

2012-12-25 @ 15:08:13
URL: http://elinbeach.blogg.se
Postat av: Ebba Tinander

Åh underbara, fina Evelina! Jag hjälper gärna till om det behövs! Hör bara av dig! You have my number!!!

2012-12-27 @ 23:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0