Frihet.

Jag är fri. Fri till att göra vad jag vill. Fri till att älska vem jag vill. Fri till att vara den jag vill vara. 

Men ändå känner jag mig fast. Fast för att andra inte har samma möjlighet till frihet som jag har. Fast för att jag bryr mig. Fast för att jag vill att alla ska vara fria att göra vad de vill. 

Hundra procent fri blir jag inte förrän jag förändrar världen och får andra människor att bli fria från orättvisorna och problemen. 

Jag ska använda mina supervingar för att flyga runt i hela världen och hjälpa människor.
Hjälpa dem in i frihetens värld.

Problem 1: mina supervingar är ej fysiska. 
Lösning: jag tar flygplanet istället.

Problem 2: no money. 
Lösning: sommarjobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0