Cancer o att bli kär i en person av samma kön.



Klockan slog läggdags för längesedan, men jag låtsades inte veta om det.
Trots att det blev suddigare och suddigare för ögonen och gäspningarna ökade,
så gjorde jag det som jag har gjort allt för många gånger förr,
jag klickade upp ett nytt worddokument.

På något sätt lyckas jag alltid komma på idéer som är fantastiska.. vid fel tidpunkt.
Varför kan jag inte ha den här glöden och fantasin på dagarna också?

I vilket fall har jag börjat skriva på en bok.
Jag använder mina tankar, drömmar, upplevelser och min kretivitet för att skriva något ärligt, känslofyllt och realistiskt. Detta kommer bli bra, det känner jag på mig.

Det handlar om allt från cancer till att bli kär i en person av samma kön, men mer får ni inte veta nu.

För nu ska jag sova. Dreglar när jag hör ordet sömn. Sö..m....n.. Zzzzzzzzzz.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0