Värdelösaste vännen i världen.

 
Ibland känner jag mig som den värdelösaste vännen i världen.
Jag är ledsen att många inte hör av sig till mig, 
men jag är väl själv inte den bästa på det heller.

Jag har nog en tendens av att lägga all min energi
på de som inte är redo att ge tillbaka energi till mig.
Och det gör ont. 

Ibland känner jag mig som den värdelösaste vännen i världen.
Jag försöker finnas där för mina nära och kära,
men jag är dålig på att formulera mig i ord. 
Jag vet att jag är en bra lyssnare,
men det känns inte som att det hjälper.

Jag vill så himla gärna hjälpa de jag älskar,
men jag vet inte hur. 
Vad jag än gör och vad jag än säger,
så känns det som att jag gör fel.
Så jävla fel.

Och mitt i all röra så glömmer jag bort mig själv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0