En bild säger mer än tusen ord.

Mitt hjärta värms av detta. Av att se det fina i mitt liv på bilder, av att se bilder som för mig väcker känslor.

Jag heter Evelina och är en göteborgare som läser Estetik och media på gymnasiet, arbetar ideellt hos Ung cancer och är skribent på DETTA webbmagasin. Har även ett annat projekt på gång, men än så länge är det hemligt.

Som ni nog förstår gillar jag att hålla igång med projekt och arbete av olika slag, och det är ingenting jag tycker är dåligt, snarare tvärt om. Dock att jag ibland blir lite trött, men då blir nätterna extra sköna!

På bilden här ovan ser ni bland annat bilder på caféarbete, promenad i Linnéstaden, FUCK CANCER-armband, biltur till Plönninge (för att testa på att rida) med två av de fina hjältinnorna i Ung cancer, hallon och en påse med texten "det är okej att känna".

Det är okej att känna är en mening som alltid finns med mig, vart jag än går.
Mår jag dåligt så är jag inte den som håller tyst om det, utan mår jag dåligt så gör jag det.
Och mår jag bra, så gör jag det. I min hjärna finns det inga negativa och positiva känslor,
utan jag går efter att det ena inte skulle funnits utan det andra. 
Om man inte mår dåligt någon gång, uppskattar man heller inte det bra.

Ja, jag tycker helt enkelt att det är okej att känna precis vad man vill! 

Här inne i min lilla hörna kommer ni få många inlägg om organisationen jag älskar och spenderar mycket tid hos,
och jag hoppas något kan hjälpa er, få er att tänka till, få er att förstå hur roligt och bra det är att göra skillnad.
Även saker som skolprojekt och lite djupare texter kommer läggas upp här lite då och då.

Allmäna grejer som vardagsinlägg eller bara några bilder kommer också dyka upp.
Detta är en lite allt-i-ett-blogg, och jag hoppas ni är här för att stanna. 
Är det något är det bara att kommentera eller skriva till mig på någon av dessa mailadresser:

Mail: glennsdotter @ gmail.com
Jobbmail: evelina @ smile-magazine.se

Jag älskar förresten att kramas, så detta inlägg avslutar vi på detta sätt:
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0