Tillsammans gör vi skillnad.



Köpte en målarduk o oljefärger för några veckor sedan, men häromdagen såg jag att Gothia Towers i Göteborg har en julklappsinlämning till de barn som kanske inte får några julklappar, och det tog mig inte många sekunder innan jag fick idéen att mina oöppnade målarprylar skulle slås in och läggas i denna julklappsinsamling.
Jag känner att det finns någon där ute som behöver detta bättre än mig. 

Vill ni också hjälpa till att bidra till en finare jul för barn som kanske inte brukar få några julklappar?
Köp en julklapp eller slå in något oanvänt och lämna in till Gothia Towers innan den 16:e december.

Tillsammans gör vi skillnad
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0