Vi delar inte bara skratt och tid utan även problem.

En ny person har hoppat in i mitt liv, hoppat in i mitt hjärta.
Vi delar inte bara skratt och tid utan även problem. 
Samma problem. 
Problem som ingen annan förstår sig på.
Problem som inte är problem i andras ögon.

Men nu har vi varandra.
Nu peppar vi varandra.
Nu hjälper vi varandra.
Nu finns vi där för varandra.
Nu klarar vi det här.

Min vän är bra.
Väldigt bra.
Hur bra som helst faktiskt.

Min vän är även bra på att säga saker som får mig att känna mig fin,
som får mig att känna mig bra.
Hon tror på mig, när jag själv tvivlar.
Hon är genuin. Smart. God.

Länge leve dig.

Kommentarer
Postat av: Angelica

åh åh åh jag dör. Du är så bra <3

2012-12-05 @ 23:45:44
Postat av: Jenny

Superfint skrivet Evelina! Du är duktig med ord, ta vara på det :)

2012-12-06 @ 01:03:42
URL: http://jeennysvensson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0