Fredagens fantastiska fest.


Ett av mina brev till medlemmar.

Isak Strand VS Toe på scen. Preggot Jennie i farten!

Jag utanför logen.

Arbetsbandet plus mitt viktigaste, finaste och bästa fuck cancer-armband.

Emily, Sofie, jag och några goa grabbar.

Lite backstage, Isak Strand VS Toe fick varenda en att skaka loss!

"Innan jag dör ska jag"

Underbara Martina och jag.

I fredags hade jag en av de bästa kvällarna i mitt liv.
Det var fest på Pustervik. 
Vi alla som var där visade att vi är med i armén mot cancern,
genom att använda FUCK CANCER-broschar, posera framför fotoväggen med militärkeps, skriva på vad man vill göra innan man dör, skriva kärleksbrev till medlemmar som har haft eller har cancer.
Bara av att vara där under kvällen, visade att man alltid kommer vara med att kämpa, för cancern ska aldrig få vinna.

Eftersom det var barer/krog, kväll och natt, var det självklart 18-årsgräns.
Jag är inte 18, men kom in ändå och det är jag oerhört tacksam för.
Jag hjälpte till att förbereda festen och jobbade en del där under kvällen och natten också.

Under denna kväll hann jag med allt roligt,
som att dansa, mingla, vara försäljare, fotas, prata med nytt folk, träffa underbara människor, trösta en gråtande tjej, kramas, skicka kärlek och lyssna på bl a fina Dennis Camitz och Isak Strand VS Toe.

Jag hade det förjävla kul och vill ännu en gång tacka de BÄSTA personerna på denna planet, för min första, fantastiska utekväll.


♥ er, Jennie, Johanna, Hanna, Julia, Fredrik, Louise, Sandra och Jenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0